sábado, 4 de febrero de 2012

Experimentant amb el color...






















A la vista està que la meua darrera visita al far va ser d'allò més profitosa, al final pensaré que és veritat que el far de Tarragona té un encant especial... Alguna foto la vaig fer pensant com quedaria retocada amb una aplicació de l'iPhone anomenada "Pixlromatic" i aquesta setmana, durant l'hora de l'esmorzar, m'he dedicat a experimentar amb ella i els seus colors. En alguna crec que he pecat de massa color (amb el que a mi m'agrada el blanc i negre!), però el resultat general m'ha deixat molt satisfet.

La cançó que m'ha vingut a la ment per aquesta entrada és la que obre el darrer disc de The Jayhawks i es diu "Hide your Colors". Així que amaga els colors...


Hide Your Colors by The Jayhawks on Grooveshark

No hay comentarios:

Publicar un comentario