domingo, 31 de octubre de 2010

Station to Station





















Estava caminant direcció a la platja de l'Arrabassada mentres escoltava un podcast de Radio 3 titulat "De Kerouac a Truffaut". El periodista habia d'arribar, musicalment parlant, desde el director francés fins a l'escriptor nord-americà i només posant música del segle XXI. Abans que res he de dir que ho va aconseguir, però el que em va cridar l'atenció no va ser que ho aconseguis, sinó que arribés a Kerouac posant música de Jay Farrar. Molta gent coneix a Jayhawks i a Wilco però poca gent coneix a Jay Farrar (segons el periodista de Radio 3: "Jay Farrar, el bueno de Oncle Tupelo"). Doncs bé, la cancó que va sonar fou "Station to Station", una cançó de l'any 2002 (jo personalment em quedo amb qualsevol disc de Son Volt). Quan vaig arribar a l'Abassada vaig trobar-me amb una posta de sol espectacular i amb la sensació de tornar a descobrir (en porto moltes ja) a un dels grans músics i compositors dels darrers 20 anys: Jay Farrar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario