lunes, 11 de octubre de 2010

Salta !!!


 


Donant una volta per Acre vaig trobar-me un grup de nois damunt la muralla que s'estaven mirant el mar. Vaig observar com es treien la camiseta, els pantalons, les sabatilles i es quedaven amb banyador. Anaven amunt i avall per la muralla rient i parlant entre ells. Vaig preguntar que feien i em van dir que es tirarien al mar, per això estaven buscant el lloc menys perillós i on no hi haguessin roques. Després d'uns minuts de busqueda només un es va tirar, els altres van considerar que ere massa perillós perquè l'aigua no deixava veure bé on hi havia roques i on no. Realment és un "esport" difícil de practicar i quant vaig veure de prop el noi que es va atrevir a tirar-se em va impresionar que quasi no tingués dents, no se si serà degut a aquests salts al buit...

No hay comentarios:

Publicar un comentario