martes, 20 de julio de 2010

La Polaroid del segle XXI

Quan jo era petit (o sigue, més petit que ara), els meus pares tenien una càmara de fotos Polaroid, no sé si tots sabreu del que estic parlant. La Polaroid era un tipo de càmara de recompensa inmediata, feies la foto i automaticament sortia imprimida amb paper fotogràfic. Jo tinc molts bons records d'aquella càmara i algunes fotos que crec que mai oblidaré... especialment una que ens va fer el meu pare a La Fatarella a tot l'equip de fútbol benjamí. Quins temps, en aquella época sempre guanyavem!!! Tota aquesta introducció per dir que acabo de descobrir una aplicació per a iPhone que simule a les mil meravelles les fotos polaroid, i com a mostra només cal mirar la imatge d'aquesta entrada. Crec que li treuré bastant suc perquè sempre he estat un enamorat de la textura d'aquest tipus de fotos. Ara només em queda ensabonar a la meva mare per veure si es capaç de remenar tota la casa i trobar la vella càmara Polaroid...

No hay comentarios:

Publicar un comentario